„V konečném důsledku je klíčové zaujímat inkluzivní přístup v oblasti vzdělávání v astronomii, což zahrnuje i vytváření materiálů a nástrojů s inkluzivním designem (ano, také inkluzivní design může přinášet mnoho netriviálních výzev). Je důležité si uvědomit, že osoby se zrakovým postižením mají nejen stejná práva, ale také stejný zájem o porozumění a obdivování fascinujících krás vesmíru jako kdokoli jiný. Pro astrovzdělavatele je proto esenciální být vybaven nástroji a metodami, které jsou navrženy tak, aby poskytovaly kvalitní vzdělávací a informační služby různým uživatelům. Přestože v článku zmiňuji mnoho tipů a doporučení pro astrovzdělavatele, stále je zde prostor pro další nápady a inovace. Koneckonců, sdílení znalostí o vesmíru by mělo být inkluzivní záležitostí, kde design vzdělávacích nástrojů respektuje potřeby všech učících se.“
